1391/11/01 | بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق | |
عنوان: بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونقبه نام خدابازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق:اینکه اعتقاد داشته باشید اقتصاد درحال رکود است یانه ، بیشتر به این بستگی دارد که تحت تاثیر سخنان چه کسی باشید و یا اینکه اوضاع موجود ا قتصادی تا چه اندازه مستقیما" برکسب و کارتان اثر گذاشته باش... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری | |
عنوان: پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریبه نام خداپیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریدر رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، توجه به این نکته بسیار پراهمیت است که CRM ، یک راهبرد تجاری سازمان است و نه محصول یا خدمات قابل ارایه توسط یک سازمان. به عبارتی دیگر، C... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | راه های تحقق مشتری مداری | |
عنوان: راه های تحقق مشتری مداریبه نام خداراه های تحقق مشتری مداریامروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارایه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | رضایت مشتری | |
عنوان: رضایت مشتریبه نام خدارضایت مشتریامروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن،... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | سازمان مشتری مدار | |
عنوان: سازمان مشتری مداربه نام خداسازمان مشتری مداریک سازمان دارای طبقهبندیهای اداری ، چارتهای سازمانی ، قسمتهای مختلف و اهداف و خطیمشیها، دستورالعملها و بسیاری موارد دیگر است. که مسلماً برای مشتریان وبزرگی سازمان وقسمت های مختلف آن اهمیت ندارد بلکه میخواهند کسی مشکلاتشان را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مدیریت دانش در ارتباط با مشتری | |
عنوان: مدیریت دانش در ارتباط با مشتریبه نام خدامدیریت دانش در ارتباط با مشتری: دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده میشود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتری ان ، برای سازمان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مفهوم جدید خدمت به مشتری | |
عنوان: مفهوم جدید خدمت به مشتریبه نام خدامفهوم جدید خدمت به مشتریخدمت به دو معنا به کار میرود: توصیف محصول است هنگامی که محصول چیزی از قبیل مشاوره، طراحی، خشکشویی، نگهداری از باغ خدمات مالی و نظایر آن باشد؛ و نیز کمکی است که ارایه می شود تا دست به دست شدن محصول برای واسطه سود آور با... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM) | |
عنوان: واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM)به نام خداواحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM):CRM یا مدیریت روابط با مشتری را یکی از کلیدهای تعیین کننده موفقیت شرکتها در قرن 21 ذکر کرده اند. از نظر بسیاری از شرکتها، CRM راهبردی تجاری است که سود، درآمد و رضایت مشتری را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | :نرم افزار صندوق قرض الحسنه شرکت یگانه | |
نرم افزار صندوق یگانه نرم افزاری است ساده با سهولت کاربری در حسابداری صندوق که از زمان افتتاح حساب اعضا تا اعطای وام و تسویه حساب بر تمام حساب ها و مسایل مالی صندوق به صورت کار آمد مدیریت داردبرخی از امکانات نرم افزار افتتاح حساب و ثبت کلیه مشخصات اعضا صندوق همراه با تصویر و نمونه امضا و گ... |
یگانه نرم افزار تلفن: 22469490-224667
|
مناسب تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب شرکت ی | |
نرم افزار اتوماسیون مکاتبات اداری تحت وب یگانه ،نرم افزاری است متشکل از زیر سیستم های دبیرخانه و بایگانی که علاوه بر حفظ سادگی و کاربری آسان،امکانات متعدد و منسجمی را برای کاربران مهیا نموده است برخی ازامکانات نرم افزار سهولت استفاده از نرم افزار با وجود برخورداری از امکانات پیشرفته(user f... |
یگانه نرم افزار تلفن: 22469490-224667
|
مناسب تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | نرم افزار دبیرخانه شرکت یگانه | |
نرم افزار دبیرخانه یگانه نرم افزاری است توانا برای مدیریت امور دبیرخانه سازمان ها و شرکت های مختلف با قابلیت بسیار، در این نرم افزار، مکاتبات و گردش کلیه مدارک سازمان به صورت الکترونیکی ثبت می گرددبرخی از امکانات نرم افزار پیشرفته در ارایه خدمات با کاربری آسان امکان ایجاد و تعریف دبیر... |
یگانه نرم افزار تلفن: 22469490-224667
|
مناسب تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | :نرم افزار بایگانی اسناد شرکت یگانه | |
نرم افزار بایگانی اسنادیگانه نرم افزاری است ساده،سریع،کارآمدکه طراحی آن به گونه ای است که ثبت و نگهداری هرگونه سند و اطلاعات برای شرکت های دولتی ،خصوصی،مهندسی،آموزشگاهی و...برخی از امکانات نرم افزار ثبت و نگهداری انواع مدارک و سند به همراه پیوست های مرتبط وابسته نبودن عملکرد نرم افزار... |
یگانه نرم افزار تلفن: 22469490-224667
|
مناسب تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | سیستم دبیرخانه و اتوماسیون اداری یگانه | |
سیستم دبیرخانه یگانه نرم افزاریست توانا برای مدیریت امور دبیرخانه سازمان ها و شرکت های مختلف با قابلیت های بسیار، امنیت بالا و کاربری آسان با مزیت بررسی کارتابل.در این سیستم ثبت و گردش کلیه مکاتبات سازمان بصورت الکترونیکی و بی نیاز از جا به جایی فیزیکی نامه انجام می شود، تصویر اصل نامه ها و یا ... |
یگانه نرم افزار تلفن: 22469490-224667
|
مناسب
| |
1391/11/01 | سیستم بایگانی اسناد یگانه | |
در عصر ارتباطات، سرعت دسترسی به اسناد و اطلاعات نقش بسزایی ایفا می کند در اکثر سازمانها ، شرکتها و مراکز اطلاعاتی برای ایجاد، نگهداری و مراجعه سریع و آسان به گونه های مختلف اطلاعات از قبیل اسناد، نقشه ها، عکس ها، فیلم ها، فایل های مختلف و غیره ... نیاز به سیستم بایگانی اسناد و مدارک احساس می شود... |
یگانه نرم افزار تلفن: 22469490-224667
|
مناسب
| |
1391/11/01 | نرم افزار دبیرخانه شرکت یگانه | |
نرم افزار دبیرخانه یگانه نرم افزاری است توانا برای مدیریت امور دبیرخانه سازمان ها و شرکت های مختلف با قابلیت بسیار، در این نرم افزار، مکاتبات و گردش کلیه مدارک سازمان به صورت الکترونیکی ثبت می گرددبرخی از امکانات نرم افزار پیشرفته در ارایه خدمات با کاربری آسان امکان ایجاد و تعریف دبیر... |
یگانه نرم افزار تلفن: 22469490-224667
|
مناسب
| |
1391/11/01 | امکان تخصیص پاداش به مشتریان در crm | |
امکان تخصیص پاداش به مشتریان در نرم افزار crm طلوع• امکان تخصیص پاداش به مشتریان ، این ابزارفرآیند تبدیل یک مشتری عادی به مشتری وفادار را تسریع و فراهم می کند.1-براساس حجم خرید، شما می توانید بر اساس حجم خریدی که از محصولات شما می شود به مشتریان خود پاداش اختصاص دهید.شما با این ابزار ... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | امکان ارتباط CRM با کلیه سانترالها | |
• امکان ارتباط برنامه CRM با کلیه سانترالهای پاناسونیک مدلTDA جهت دریافت ID تماس (caller id) بدون محدودیت تعدادخط تلفن.نرم افزار CRM طلوع علاوه بر قابلیتهای فوق ویژگیهای بی نظیر دیگری نیز دارد...برخی از امکانات این نرم افزار:1. ورود مشخصات و اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی و پرسنل مرت... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | سامانه دریافت SMS از مشتریان درcrm | |
سامانه دریافت SMS از مشتریان در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت ایده پرداز طلوع مبتنی بر موارد زیر می باشد:1-امکان دریافت SMS از یک مشتری یا گروهی از مشتریان که به شکلهای مختلف می توان از این ابزار استفاده کرد.بطور مثال به محض ورود یک مشتری جدید به سازمان یا شرکت بطور اتوماتیک یک sms بر... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | فروش ویژه نرم افزار حسابداری فروشگاهی | |
فروش ویژه نرم افزار حسابداری (سپهر)نرم افزار حسابداری فروشگاهی با امکانات بسیار کامل و قیمت استثنایینرمافزار فروشگاهی سپهر با هدف ثبت ، مدیریت و گزارشدهی اطلاعات فروشگاههای کالا و خدمات تولید شده است. این سیستم شامل موضوعاتی همچون خرید ، فروش ، انبار ، مبادله وجه نقد ، مبادله چک و همچنین... |
saina rayaneh تلفن: 03112645548
|
بسیار مناسب
| |
1391/11/01 | اتوماسیون تحت وب یگانه | |
نرم افزار اتوماسیون مکاتبات اداری تحت وب یگانه ،نرم افزاری است متشکل از زیر سیستم های دبیرخانه و بایگانی که علاوه بر حفظ سادگی و کاربری آسان،امکانات متعدد و منسجمی را برای کاربران مهیا نموده است با نرم افزا ر اتوماسیون قدرت اجرایی خود را بدون مرز سازیدبرخی ازامکانات نرم افزار سهولت است... |
یگانه نرم افزار تلفن: 22469490-224667
|
مناسب
| |